Haláleset utáni teendők

A haláleset helyszíne alapján különböző eljárások és ügyintézési folyamatok szükségesek ahhoz, hogy az elhunyt temetési szertartása méltóságteljesen és zökkenőmentesen megvalósítható legyen.

Cégünk minden egyes lépést átfogóan kezel, a szükséges engedélyek és dokumentumok beszerzésétől kezdve a holttest előkészítéséig és szállításáig, hogy biztosítsuk a megfelelő és gyors ügyintézést.

Ezzel garantáljuk, hogy a temetési folyamat minden részlete a helyi előírásoknak megfelelően történik, figyelembe véve a család és a helyi közösség igényeit is.

Hívja közvetlenül ügyeletes kollégánkat, aki minden szükséges tájékoztatást és segítséget meg tud adni.

Hol történt a haláleset?

A haláleset bekövetkezésének helye szerint különböző eljárásokra és ügyintézési folyamatokra lesz szükség ahhoz, hogy az elhunyt temetési szertartása méltóságteljesen elvégezhető legyen.

haz-ikon

Lakáson, magán ingatlanban

korhaz-ikon

Egészségügyi intézményben

foldgomb-ikon

Külföldön történt az elhalálozás

Lakáson bekövetkezett halálozás esetén

Tudjuk, hogy ezekben a pillanatokban nehéz a hivatalos teendőkre koncentrálni.
Ezért vállaljuk, hogy Ön helyett mindent elintézünk, hogy a búcsú méltóságteljes és zavartalan lehessen.

Mit kell tennie?


  1. Értesítse a háziorvost.
    (Ha nem elérhető: hívja az orvosi ügyeletet.)
  2. Az orvos elvégzi a halottszemlét és kiállítja a Halottvizsgálati Bizonyítványt.
  3. Ezután azonnal hívja ügyeletes kollégánkat, aki megszervezi a halottszállítást és minden további ügyintézést.

Mi mindent intézünk Ön helyett!

  • Halottszállítás megszervezése 
  • Minden szükséges hivatalos dokumentum beszerzése
  • Kapcsolattartás hatóságokkal és intézményekkel
  • A temetési szertartás teljes körű megszervezése

0–24 órás ügyelet

Bármikor hívhat minket – éjjel-nappal készen állunk segíteni.

Cégünk 24 órás, azaz éjjel-nappali ügyeletet tart fent a halottszállítási megbízások bejelentésére!

Ügyeleti telefonszámunk:
+36 30 947 6638

Egészségügyi intézményben történt elhalálozás esetén

Amennyiben szerette kórházban vagy klinikán hunyt el, munkatársaink teljes körűen elintézik a szükséges ügyeket, hogy Önnek csak a búcsúra kelljen figyelnie.

Mit kell tennie?


  1. Ha szeretné, saját maga is átveheti az elhunyt személyes tárgyait és a zárójelentést az osztályról. (A kórboncolás mellőzését itt lehet kérni, a főigazgató engedélyével.)
  2. A Patológiai osztály elvégzi a halottvizsgálatot és kiállítja a Halottvizsgálati Bizonyítványt.
  3. Ezután mi átvesszük a folyamatot: minden dokumentumot, díjfizetést és ügyintézést intézünk Ön helyett.

Amit vállalunk:

  • Személyes tárgyak és iratok átvétele az egészségügyi intézményben
  • Kórboncolás mellőzésének ügyintézése (ha szükséges)
  • Halottvizsgálati Bizonyítvány átvétele és kezelése
  • Díjak kifizetése a Patológiai osztályon (hűtés, előkészítés)
  • Temetési szertartás teljes körű megszervezése

Külföldön történt elhalálozás esetén

Külföldön elhunyt magyar állampolgár, illetve Magyarországon elhunyt külföldi állampolgár esetén a teljes folyamat intézését diszkréten és professzionálisan átvállaljuk.

Szakértő csapatunk felveszi a kapcsolatot minden érintett hatósággal és partnerrel, gondoskodik a szükséges egyeztetésekről, és a családot folyamatosan, pontosan tájékoztatja a teendőkről.

A körülmények ismeretében javaslatot teszünk a legbiztonságosabb és legmegfelelőbb hazaszállítási megoldásra.

A hozzátartozóknak mindössze annyi a teendőjük, hogy irodánkban aláírják a szükséges dokumentumokat.

A továbbiakat – az ügyintézéstől a szállítás megszervezéséig – teljes körűen, méltósággal és zökkenőmentesen intézzük, hogy a családot semmilyen további teher ne érje.